Dostawa i koszty

Płatność

Towar, który kupujesz jest wyłącznie wykonany tylko dla Ciebie - według Twoich wymagań i wskazówek, dlatego przed tym jak przystąpimy do realizacji zamówienia (po ówczesnym ustaleniu szczegółów) oczekujemy na wpłatę na konto bankowe całej należności za zamówione produkty  powiększoną o koszt wysyłki  ING Bank Śląski 55 1050 1764 1000 0092 5231 7293. Dane, kwotę oraz instrukcję jak należy zatytułować przelew otrzymasz po zakupie. Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez tpay. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi w myśl ustawy przepisów prawa handlowego. 

Dostawa kurierem

             Głównie  paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy paczki przez firmę kurierską nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Koszt podany w sklepie zawiera również usługę zabezpieczenia oraz pakowania zakupionego produktu przed jego wysyłką. Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24-48 godzin tzn. na drugi dzień roboczy lub następny. W dniu wysyłki otrzymasz mail z informacją o wysłaniu paczki firmą kurierską DPD. Jeżeli przesyłka nie dotrze w wyznaczonym terminie, koniecznie prosimy o kontakt! Na Twoją prośbę podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem, który przekieruje Cię do konkretnego kuriera odpowiedzialnego za dostarczanie przesyłek w twoim rejonie.

Po otrzymaniu przesyłki, Klient bądź upoważniona przez niego osoba trzecia, powinien w miarę możliwości dokładnie sprawdzić stan opakowania (np. czy nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość opakowania jest w stanie nienaruszonym). W razie stwierdzenia uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości Klient powinien w miarę możliwości, w obecności kuriera sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę. Jeśli towar wygląda na uszkodzony, sprzedawca zwraca się z prośbą o nieprzyjmowanie przesyłki przez klienta. Zalecenia powyżej wskazane w żaden sposób nie wyłączają i nie ograniczają uprawnień Klienta do zgłoszenia reklamacji na zasadach przewidzianych regulaminem. Wyżej opisane zalecane postępowanie Klienta ma na celu jedynie pomóc sprzedawcy w ustaleniu przyczyn i odpowiedzialności za powstałą szkodę. Niesporządzenie protokołu uszkodzenia towaru nie ogranicza możliwości zgłoszenia uszkodzenia przesyłki. Tryb reklamacyjny pozostaje bez zmian bez względu na zastosowanie lub niezastosowanie powyższych zaleceń. 

Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Skarszewach ul. Wybickiego 14a, zakład czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, oraz w sobotę 9:00-13:00

 

Koszt

Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Rodzaj dostawy

Przelew/Płatność online

Kurier

19,50 zł

Odbiór osobisty

0 zł

Przesyłka ekspresowa 

+50,00 zł do podstawowej wartości kosztu przesyłki

 Wysyłka za granicę

Belgia - 68 zł
Francja - 86 zł
Hiszpania - 110 zł
Holandia - 74 zł
Irlandia - 62 zł
Niemcy - 62 zł
Słowacja - 62 zł
Wielka Brytania - 102 zł
Czechy - 57 zł
Włochy - 98 zł 

Cennik dla paczek do 10 kg 
Dla paczek przekraczających 10 kg należy dodać kolejny koszt wysyłki.
Dla krajów nie podanych w cenniku - indywidualnie wg wagi zamówionego produktu.

Bezpłatna dostawa

Przy zamówieniu przekraczającym 350 zł (waga zamówienia maksymalnie do 10 kg) wysyłka na terenie Polski  - GRATIS!  Przy zamówieniach hurtowych przekraczających tą wagę, koszt wysyłki wyceniany jest na podstawie wagi zamówienia.

Dane do przelewów zwykłych

Zakład Produkcyjny „Julia”

Michał Tyborczyk

ul. Wybickiego 14a

83-250 Skarszewy

ING Bank Śląski   55 1050 1764 1000 0092 5231 7293