Warunki zwrotów i reklamacji

Zwrot towaru

1.      Nie przyjmujemy zwrotów, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są

         personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie przedmiotem świadczenia jest

         produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta.

 

2.     Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie 

        i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
        Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze  

        zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której

        przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według

        specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.

Reklamacje

1.      Po otrzymaniu paczki  Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze

         złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu

         otrzymania przesyłki.

 

2.     Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym sklep za

        pomocą zgłoszenia mailem na zpjulia@wp.pl

 

3.     Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez zamawiających za pobraniem.

 

4.    Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni

       roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu, pod warunkiem  

       dopełnienia pozostałych warunków.

 

5.    W przypadku błędów powstałych z winy sklepu  zamawiający powinien zgłosić drogą

       mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres sklepu

       pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby

       nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar

       będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.

 

6.    Sklep nada paczkę zwrotną do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia

       otrzymania nadesłanego przez Zamawiającego towaru wraz z poprawionym lub nowym

       towarem lub zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki poprawionych

       produktów.

 

7.    Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w sklepie mogą

       nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów

       oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1.

 

8.    Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:

 

      -  dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z

         zaakceptowanym przez Kupującego projektem np. treść życzenia- podziękowania, kolor

         lub wielość czcionki, krój tekstu;

 

      -  produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu

         lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów

         interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub

         nazwiskach  gości lub treści zaproszenia;

 

       - jej podstawą są  różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień sprzętu

         komputerowego lub monitora np. kolor, odcień laminatu, proporcje.