Warunki zwrotów i reklamacji
Zwrot towaru
1. Nie przyjmujemy zwrotów, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są
personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie przedmiotem świadczenia jest
produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta.
2. Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie
i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze
zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której
przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
Reklamacje
1. Po otrzymaniu paczki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze
złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu
otrzymania przesyłki.
2. Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym sklep za
pomocą zgłoszenia mailem na zpjulia@wp.pl
3. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez zamawiających za pobraniem.
4. Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni
roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu, pod warunkiem
dopełnienia pozostałych warunków.
5. W przypadku błędów powstałych z winy sklepu zamawiający powinien zgłosić drogą
mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres sklepu
pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby
nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar
będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.
6. Sklep nada paczkę zwrotną do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia
otrzymania nadesłanego przez Zamawiającego towaru wraz z poprawionym lub nowym
towarem lub zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki poprawionych
produktów.
7. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w sklepie mogą
nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów
oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1.
8. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:
- dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z
zaakceptowanym przez Kupującego projektem np. treść życzenia- podziękowania, kolor
lub wielość czcionki, krój tekstu;
- produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu
lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów
interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub
nazwiskach gości lub treści zaproszenia;
- jej podstawą są różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień sprzętu
komputerowego lub monitora np. kolor, odcień laminatu, proporcje.