I Informacje ogólne

1.         Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.grawerjulia.pl prowadzony jest przez Michała Tyborczyk, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Zakład Produkcyjny „Julia”, wpisanego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającego adres miejsca głównego wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wybickiego14a, 83-250 Skarszewy  NIP: 5921546995, REGON: 191388125, adres poczty elektronicznej: zpjulia@wp.pl, numer telefonu: +48 507 405 143, zwanego dalej sprzedawcą.

2.         Sklep internetowy www.grawerjulia.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej, po uprzedniej rejestracji zamawiającego w systemie sklepu.

3.         Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od towarów przedstawionych na istotnych zdjęciach, za co sklep nie ponosi odpowiedzialności.

4.         Sklep zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia po uprzednim podaniu klientowi powodu. W przypadku dokonania wpłaty przez Klienta całość wartości zostanie zwrócona.

 

II Składanie zamówień i dostawa

1.      Dostawa towaru dostępna jest na terytorium Polski  i Europy, odbywa się na adres                                                                                                                                                 

         wskazany przez Klienta w trakcie procedury składania zamówienia.

 

2.       Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę, jednak z      

          zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w dni robocze, w godzinach od 9:00 -18:00.

 

3.      Minimalna wartość zamówienia jest określona dla podziękowań dla gości i wynosi   

         minimalnie 20 sztuk z jednego rodzaju, z jednakową treścią.

 

4.       Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

          Koszty  dostawy towaru (w szczególności opłaty za transport, dostarczenie i usługi  

          pocztowe) są wskazywane klientowi na stronach sklepu internetowego w trakcie

          składania zamówienia, w szczególności w chwili wyrażenia przez klienta woli

          związania umową sprzedaży oraz w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów

          dostawy.

 

5.       Koszt dostawy towaru różnić się może w zależności od kraju dostawy, wielkości  

         (gabarytów)  i wagi danego towaru lub towarów.

 

6.      Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru:

·         Przesyłka kurierska

·         Odbiór osobisty pod adresem: ul. Wybickiego 14a, 83-250 Skarszewy (data odbioru zostanie indywidualnie uzgodniona z Klientem).

    7.     Czas realizacji różni się w zależności od typu towaru – jest on każdorazowo     wskazywany w opisie towaru. Termin dostawy towaru do Klienta wynosi od 6 do 30 dni roboczych, chyba że w opisie danego towaru lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy wskazany. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po zaksięgowanej płatności za zakupiony towar. DOPIERO PO ZAKSIĘGOWANEJ WPŁACIE OTRZYMAJĄ PAŃSTWO PROJEKT WYBRANEGO TOWARU oraz rozpocznie się realizacja zamówienia przez sklep. Termin płatności za zamówiony towar wynosi 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane. Jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na rachunek sklepu.

8.   Dokładny termin wydania towaru przy odbiorze osobistym, zostanie ustalony z Klientem indywidualnie, a następnie potwierdzony przez sprzedawcę poprzez wiadomość wysłaną na adres poczty elektronicznej Klienta. O gotowości towaru do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez sprzedawcę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

9.   W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zamówieniu lub braku możliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie, sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania, w tym np. ustalenia innego terminu realizacji zamówienia lub zmiany sposobu dostawy.

10. Podczas wypełniania formularza zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, klient jest informowany o kosztach wybranego przez siebie sposobu dostawy towaru.

11. Po otrzymaniu przesyłki, Klient powinien w miarę możliwości dokładnie sprawdzić stan opakowania (np. czy nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość opakowania jest w stanie nienaruszonym). W razie stwierdzenia uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości Klient powinien w miarę możliwości, w obecności kuriera sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę. Jeśli towar wygląda na uszkodzony, sprzedawca zwraca się z prośbą o nieprzyjmowanie przesyłki przez Klienta. Zalecenia powyżej wskazane w żaden sposób nie wyłączają i nie ograniczają uprawnień Klienta do zgłoszenia reklamacji na zasadach przewidzianych regulaminem. Wyżej opisane zalecane postępowanie Klienta ma na celu jedynie pomóc sprzedawcy w ustaleniu przyczyn        i odpowiedzialności za powstałą szkodę. Niesporządzenie protokołu uszkodzenia towaru nie ogranicza możliwości zgłoszenia uszkodzenia przesyłki. Tryb reklamacyjny pozostaje bez zmian bez względu na zastosowanie lub niezastosowanie powyższych zaleceń.

III Realizacja zamówienia

1.      Przy składaniu zamówienia zamawiający jest zobowiązany do podania adresu do 

         wysyłki. W przeciwnym wypadku zamówienie nie będzie przekazane do realizacji

         i zostanie automatycznie skasowane z rejestru zamówień.

2.      Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia za pomocą

         systemu znajdującego się na stronach internetowych sklepu oraz po wpłaceniu całości

         kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule

       przelewu, dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy sklepu.

 

3.    Sklep nie ingeruje w informacje podane przez zamawiającego na potrzeby realizacji

       zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian

       gramatycznych podanego tekstu, wydrukowane zostanie dokładnie to, co zostało

       wprowadzone w kreatorze zamówienia. Wszelkie zmiany w treści po złożonym

       zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową w tym błędne dane, literówki, zmiany w

       liście gości itp.

 

4.   Projekt graficzny wykonujemy na: podziękowania dla rodziców, zaproszenia ślubne,   

      dodatkowe wkładki, menu, plany stołu, życzenia itp. Szczegółowe informacje dotyczące

      projektów podajemy przy opisie poszczególnych towarów.  Projekty przesyłane są do 5

      dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie na naszym koncie. Wysyłamy  

      pocztą elektroniczną zpjulia@wp.pl projekt graficzny z jedną wersją tekstu i zdjęcia.

      Wstępny projekt wysyłamy w postaci pliku  PDF , CDR , IA na wskazany przez Państwa

      w trakcie zamówienia adres e-mail. Do odczytania plików są potrzebne programy: Adobe

      Reader  lub Corel. Możliwość  wykonania gratisowo do 3 poprawek projektu, każda  

      kolejna płatna 20 złotych. Realizacja zamówienia następuje po poinformowaniu   

      sklepu przez zamawiającego o akceptacji projektu drogą mailową. W momencie

      rezygnacji z zamówienia, po wykonania projektu graficznego przy zwrocie

      należności potrącamy kwotę 50 zł.

 

5.  Sklep realizuje zamówienia według indywidualnych pomysłów Klienta, po

     wcześniejszych ustaleniach dotyczących projektu i ceny.

 

6.   W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn

      niezależnych, sklep poinformuje o tym zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu   

      realizacji zamówienia.

 

7.   Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący

      pokrywa koszt wysyłki zależne od ilości zamówionych produktów. Jest on generowany

      podczas składania zamówienia. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku

      produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z

      najdłuższym terminem realizacji. Takie zamówienie jest wysyłane jedną paczką, nie

      dzielimy wysyłki produktów.

 

8.   Paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy paczki przez firmę

      kurierską nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za

      opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmę kurierską z

      umów obsługi przewozowej i pocztowej.

 

9.    W przypadku nie dostarczenia paczki przez firmę kurierską, zamawiający zobowiązany

       jest niezwłocznie poinformować o tym sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.

 

10.  Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Skarszewach ul. Wybickiego 14a zakład

       czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, oraz w sobotę 9:00-13:00

 

 

IV Zwrot towaru

1.      Nie przyjmujemy zwrotów, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są

         personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie, przedmiotem świadczenia

         jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.

 

2.     Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie

        i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
        Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze  

        zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której

        przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według

        specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.

                                                                V. Reklamacje

1.      Po otrzymaniu paczki  Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze

         złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu

         otrzymania przesyłki.

 

2.     Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym sklep za

        pomocą zgłoszenia mailem na zpjulia@wp.pl

 

3.     Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.

 

4.    Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni

       roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do sklepu, pod warunkiem  

       dopełnienia pozostałych warunków.

 

5.    W przypadku błędów powstałych z winy sklepu  Zamawiający powinien zgłosić drogą

       mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres sklepu

       pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby

       nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar

       będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.

 

6.    Sklep nada paczkę zwrotną do zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia

       otrzymania nadesłanego przez zamawiającego towaru wraz z poprawionym lub nowym

       towarem lub zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki poprawionych

        produktów.

 

7.    Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w sklepie mogą

       nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów

       oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1.

 

8.    Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:

 

      -  dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z

         zaakceptowanym przez Kupującego projektem np. treść życzenia- podziękowania, kolor

         lub wielość czcionki, krój tekstu itp.

 

      - produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu

         lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów

         interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub

         nazwiskach  gości lub treści zaproszenia;

 

      - jej podstawą są  różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień sprzętu

        komputerowego lub monitora np. kolor, odcień laminatu, proporcje.

 

VI Gwarancja

1.     Sklep ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

 

2.     W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy

       ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

       oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.

 

3.    Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w sklepie mogą

       nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów

       oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.8.

 

4.     Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze

        oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.

 

 

VII Rachunki i faktury VAT

 

1.     Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają należny

        podatek VAT.

 

2.     Do każdego zamówienia dostarczamy paragon zakupu, a na życzenie Zamawiającego,  

        sklep wystawi  fakturę VAT, o ile Zamawiający poda wszystkie niezbędne dane

        do jej sporządzenia i jest aktywnym płatnikiem VAT.