I Informacje ogólne
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.grawerjulia.pl prowadzony jest przez Michała Tyborczyk, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Zakład Produkcyjny „Julia”, wpisanego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającego adres miejsca głównego wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wybickiego14a, 83-250 Skarszewy NIP: 5921546995, REGON: 191388125, adres poczty elektronicznej: zpjulia@wp.pl, numer telefonu: +48 507 405 143, zwanego dalej sprzedawcą.
2. Sklep internetowy www.grawerjulia.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej, po uprzedniej rejestracji zamawiającego w systemie sklepu.
3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od towarów przedstawionych na istotnych zdjęciach, za co sklep nie ponosi odpowiedzialności.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia po uprzednim podaniu klientowi powodu. W przypadku dokonania wpłaty przez Klienta całość wartości zostanie zwrócona.
II Składanie zamówień i dostawa
1. Dostawa towaru dostępna jest na terytorium Polski i Europy, odbywa się na adres
wskazany przez Klienta w trakcie procedury składania zamówienia.
2. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę, jednak z
zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w dni robocze, w godzinach od 9:00 -18:00.
3. Minimalna wartość zamówienia jest określona dla podziękowań dla gości i wynosi
minimalnie 20 sztuk z jednego rodzaju, z jednakową treścią.
4. Dostawa towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
Koszty dostawy towaru (w szczególności opłaty za transport, dostarczenie i usługi
pocztowe) są wskazywane klientowi na stronach sklepu internetowego w trakcie
składania zamówienia, w szczególności w chwili wyrażenia przez klienta woli
związania umową sprzedaży oraz w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów
dostawy.
5. Koszt dostawy towaru różnić się może w zależności od kraju dostawy, wielkości
(gabarytów) i wagi danego towaru lub towarów.
6. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru:
· Przesyłka kurierska
· Odbiór osobisty pod adresem: ul. Wybickiego 14a, 83-250 Skarszewy (data odbioru zostanie indywidualnie uzgodniona z Klientem).
7. Czas realizacji różni się w zależności od typu towaru – jest on każdorazowo wskazywany w opisie towaru. Termin dostawy towaru do Klienta wynosi od 6 do 30 dni roboczych, chyba że w opisie danego towaru lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku towarów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy wskazany. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po zaksięgowanej płatności za zakupiony towar. DOPIERO PO ZAKSIĘGOWANEJ WPŁACIE OTRZYMAJĄ PAŃSTWO PROJEKT WYBRANEGO TOWARU oraz rozpocznie się realizacja zamówienia przez sklep. Termin płatności za zamówiony towar wynosi 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane. Jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na rachunek sklepu.
8. Dokładny termin wydania towaru przy odbiorze osobistym, zostanie ustalony z Klientem indywidualnie, a następnie potwierdzony przez sprzedawcę poprzez wiadomość wysłaną na adres poczty elektronicznej Klienta. O gotowości towaru do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez sprzedawcę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
9. W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zamówieniu lub braku możliwości realizacji zamówienia we wskazanym terminie, sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania, w tym np. ustalenia innego terminu realizacji zamówienia lub zmiany sposobu dostawy.
10. Podczas wypełniania formularza zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, klient jest informowany o kosztach wybranego przez siebie sposobu dostawy towaru.
11. Po otrzymaniu przesyłki, Klient powinien w miarę możliwości dokładnie sprawdzić stan opakowania (np. czy nie jest uszkodzone, czy nie doszło do ingerencji ze strony osoby nieuprawnionej, czy zawartość opakowania jest w stanie nienaruszonym). W razie stwierdzenia uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości Klient powinien w miarę możliwości, w obecności kuriera sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę. Jeśli towar wygląda na uszkodzony, sprzedawca zwraca się z prośbą o nieprzyjmowanie przesyłki przez Klienta. Zalecenia powyżej wskazane w żaden sposób nie wyłączają i nie ograniczają uprawnień Klienta do zgłoszenia reklamacji na zasadach przewidzianych regulaminem. Wyżej opisane zalecane postępowanie Klienta ma na celu jedynie pomóc sprzedawcy w ustaleniu przyczyn i odpowiedzialności za powstałą szkodę. Niesporządzenie protokołu uszkodzenia towaru nie ogranicza możliwości zgłoszenia uszkodzenia przesyłki. Tryb reklamacyjny pozostaje bez zmian bez względu na zastosowanie lub niezastosowanie powyższych zaleceń.
III Realizacja zamówienia
1. Przy składaniu zamówienia zamawiający jest zobowiązany do podania adresu do
wysyłki. W przeciwnym wypadku zamówienie nie będzie przekazane do realizacji
i zostanie automatycznie skasowane z rejestru zamówień.
2. Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia za pomocą
systemu znajdującego się na stronach internetowych sklepu oraz po wpłaceniu całości
kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule
przelewu, dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy sklepu.
3. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez zamawiającego na potrzeby realizacji
zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian
gramatycznych podanego tekstu, wydrukowane zostanie dokładnie to, co zostało
wprowadzone w kreatorze zamówienia. Wszelkie zmiany w treści po złożonym
zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową w tym błędne dane, literówki, zmiany w
liście gości itp.
4. Projekt graficzny wykonujemy na: podziękowania dla rodziców, zaproszenia ślubne,
dodatkowe wkładki, menu, plany stołu, życzenia itp. Szczegółowe informacje dotyczące
projektów podajemy przy opisie poszczególnych towarów. Projekty przesyłane są do 5
dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie na naszym koncie. Wysyłamy
pocztą elektroniczną zpjulia@wp.pl projekt graficzny z jedną wersją tekstu i zdjęcia.
Wstępny projekt wysyłamy w postaci pliku PDF , CDR , IA na wskazany przez Państwa
w trakcie zamówienia adres e-mail. Do odczytania plików są potrzebne programy: Adobe
Reader lub Corel. Możliwość wykonania gratisowo do 3 poprawek projektu, każda
kolejna płatna 20 złotych. Realizacja zamówienia następuje po poinformowaniu
sklepu przez zamawiającego o akceptacji projektu drogą mailową. W momencie
rezygnacji z zamówienia, po wykonania projektu graficznego przy zwrocie
należności potrącamy kwotę 50 zł.
5. Sklep realizuje zamówienia według indywidualnych pomysłów Klienta, po
wcześniejszych ustaleniach dotyczących projektu i ceny.
6. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn
niezależnych, sklep poinformuje o tym zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu
realizacji zamówienia.
7. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką. Kupujący
pokrywa koszt wysyłki zależne od ilości zamówionych produktów. Jest on generowany
podczas składania zamówienia. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku
produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z
najdłuższym terminem realizacji. Takie zamówienie jest wysyłane jedną paczką, nie
dzielimy wysyłki produktów.
8. Paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy paczki przez firmę
kurierską nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za
opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmę kurierską z
umów obsługi przewozowej i pocztowej.
9. W przypadku nie dostarczenia paczki przez firmę kurierską, zamawiający zobowiązany
jest niezwłocznie poinformować o tym sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.
10. Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Skarszewach ul. Wybickiego 14a zakład
czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, oraz w sobotę 9:00-13:00
IV Zwrot towaru
1. Nie przyjmujemy zwrotów, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są
personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie, przedmiotem świadczenia
jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.
2. Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie
i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze
zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której
przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
V. Reklamacje
1. Po otrzymaniu paczki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze
złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu
otrzymania przesyłki.
2. Przy reklamacji towaru Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym sklep za
pomocą zgłoszenia mailem na zpjulia@wp.pl
3. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem.
4. Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni
roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do sklepu, pod warunkiem
dopełnienia pozostałych warunków.
5. W przypadku błędów powstałych z winy sklepu Zamawiający powinien zgłosić drogą
mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres sklepu
pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby
nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar
będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji.
6. Sklep nada paczkę zwrotną do zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia
otrzymania nadesłanego przez zamawiającego towaru wraz z poprawionym lub nowym
towarem lub zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki poprawionych
produktów.
7. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w sklepie mogą
nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów
oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1.
8. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:
- dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z
zaakceptowanym przez Kupującego projektem np. treść życzenia- podziękowania, kolor
lub wielość czcionki, krój tekstu itp.
- produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego projektu
lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów
interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek w imionach lub
nazwiskach gości lub treści zaproszenia;
- jej podstawą są różnice w wyglądzie produktów wynikające z ustawień sprzętu
komputerowego lub monitora np. kolor, odcień laminatu, proporcje.
VI Gwarancja
1. Sklep ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
2. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy
ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.
3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w sklepie mogą
nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów
oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.8.
4. Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze
oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.
VII Rachunki i faktury VAT
1. Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają należny
podatek VAT.
2. Do każdego zamówienia dostarczamy paragon zakupu, a na życzenie Zamawiającego,
sklep wystawi fakturę VAT, o ile Zamawiający poda wszystkie niezbędne dane
do jej sporządzenia i jest aktywnym płatnikiem VAT.